Alibaba és a 40 NCT
2016. február 13. írta: OttokeBlog

Alibaba és a 40 NCT

Az Alibaba nevű kínai kereskedelmi cég (ha valaki nem ismerné nagyobb mint az eBay vagy az Amazon) 30 millió USD értékben belevásárolt az SM Entertainment-be. Összességében az SM értékét nézve nem olyan nagy az összeg (jelenleg 700 millió USD-t ér a cég) viszont maga a tény, hogy egy ilyen erős vállalat társtulajdonos az sokat jelent.

Amikor az SM betört a kínai piacra elutasította az együttműködést a kínai cégekkel. Az eredményt láthattuk. Gyakorlatilag 3 Exo-s tagot kilóra megvettek. Azóta az SM rengeteg partneri szerződést kötött kínai cégekkel, hogy bebiztosítsa a jelenlétét.

alism.jpg

Az SM új koncepcióval próbálkozik a piacon (valójában nem új, a japánok már régóta csinálják ezt) amiről az előző posztunkban már írtunk. A szöuli és tokiói NCT csapatok tavasz és nyár között fognak debütálni.

A mostani Alibabás szerződés egyik pontja, hogy 3 kínai NCT csapat elindul még idén. A pekingi és sanghaji már biztos míg egy harmadikon jelenleg is dolgoznak és a város nem ismert. Az első kínai csapat ősszel fog debütálni.

2017-ben követi őket a délkelet ázsiai majd utána a dél-amerikai NCT.

Az SM hódítása ezzel újabb sebességfokozatba kapcsolt. Kíváncsi leszek, hogy az NCT mennyire jön be az embereknek. Valószínűleg elkészítettek pár tanulmányt és pozitív eredményt mutattak, ezért vágnak bele.

Nekem személy szerint nem tetszik az ötlet.

A bejegyzés trackback címe:

https://ottoke.blog.hu/api/trackback/id/tr738387158

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása